טיול מאורגן לברזיל

תוכן עניינים

רוצים לטייל בברזיל? מחפשים מדריכי טיולים?

ברזיל היא אחת המדינות הגדולות בעולם והיא מציעה מצד אחד חופים טרופיים מדהימים ומצד שני תרבות עשירה במוזיקה ובמאכלים מקומיים. ברזיל מפורסמת בתרבות ייחודית של מוזיקה, קפה, אוכל וריקוד ונחשבת לאחת המדינות האהובות ביותר לתיירים. ברזיל היא עצומה הן מבחינת הגודל שלה והן מבחינת האוכלוסייה ולכן מומלץ להצטרף טיול מאורגן לברזיל בכדי להגיע למקומות היפים ביותר של המדינה הענקית הזו ולא לבזבז את זמנכם בחיפוש אחר מקומות לטיול באופן עצמאי. רבים מהמטיילים בברזיל מתאהבים בה ממבט ראשון ונהנים מחוויית טיול מעשירה וייחודית.

 

למה מומלץ טיול לברזיל מאורגן?

מדינת ברזיל היא ענקית ומחולקת למחוזות/מדינות גדולות והיא מציעה לכם את אחד המקומות האקזוטיים ביותר בעולם – העיר ריו דה ז'נארו. בכל טיול לברזיל תוכלו לבקר בעיר ריו ולהכיר את חופיה המדהימים של העיר הנחשבים למפורסמים בכל העולם. האוכל, הסמבה והכדורגל הם חלק חשוב בעיר ריו דה ז'אנרו המציעה לכם גם מקומות תיירות מדהימים בטבע בפסגות הר ליד העיר עצמה. תוכלו להכיר מקומות ייחודיים בעיר ריו כמו העיר הקיסרית הנחשבת למרהיבה במבנים שלה וארמונות מיוחדים אשר נבנו לקראת סוף המאה ה-19.

חוויה קולינרית מדהימה לכל ישראלי

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טיול מאורגן לברזיל, הוא החוויה הקולינרית במקום. ברזיל כוללת מגוון עצום של תרבויות אשר הגיעו למדינה כמהגרי עבודה או כמהגרים בתקופת האימפריה הפורטוגלית. המאכלים המקומיים מומלצים במיוחד עבור ישראלים האוהבים בשר ובצקים ויכולים להנות ממסעדות רבות המציעות שירות של אכול כפי יכולתך. כחלק מהטיול המאורגן בערים העיקריות של ברזיל, תוכלו להנות מהמאכלים המקומיים וממסעדות מיוחדות שמציעה כל עיר וכל אזור של המדינה ובעיקר באזורים המוכרים יותר בערים סאו פאולו וריו דה ז'נארו.

תכנון ובניית טיול מאורגן לברזיל

לקבלת פרטים נוספים על טיול מאורגן לברזיל לקבוצות קטנות או גדולות, צרו קשר עם צוות טיול של פעם בחיים המארגן מגוון רחב של טיולים לקבוצות במדינות שונות ברחבי העולם. צוות החברה מציע לכם טיולים נפלאים למרכז ודרום אמריקה עם מדריכי טיולים מנוסים ומקצועיים אשר ילוו אתכם לאורך כל הטיול ויעניקו לכם את חווית הטיול המושלמת באחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם.

מגוון היעדים שלנו

אירופה, אסיה התיכונה והקווקז
דרום אמריקה
טיולים בארץ
איחוד
האמירויות
מרכז אמריקה
Call Now Button דילוג לתוכן